Pages

Friday 7 September 2012

Paraolümpia

Türgi vs Austraalia

Kui Olümpia vahetused sain teada mõni nädal enne tööd siis paraolümpia omad tulid üks päev varem. Seekord ei raatsinud otw isegi bussi meile orgunnida, vaid ostsid lihtsalt megabussi piletid. Läksimegi siis mina, Erle ja Kristian, kolmekesi Londoni.





Käisime ka kohe oma passidel järgi ja avastasime, et seekord on palju rohkem pääsmeid. Seekord on telkimiskoht palju normaalsem, kuna siin ei pea pesemiskohta kilomeeter eemale läbi metsa minema ja ka pubi on kõigest mõnesaja meetri kaugusel. Esimene päev kui läksin tööle ei osanud üldsegi ette kujutada mis ma seal tegema hakkan, kuna olen esimest korda teamleader. Õnneks oli salatibaar, kus ma nüüd töötan üsna väike ja midagi rasket pole. Pmst lähen hommikul kohale ootan kuni mu orjad tööle jõuavad ja siis panen nad koristama ja asju valmis seadma. Veel pean neile söögipausi andma, et nad ilusti edasi orjaks. Igapäev on mul kuskil 6 töötajat, kellest enamus on kogu aeg samad, kaks leedukat, paar indut ja mõni inglane ka sekka vahel. Lisaks on mul ka veel 2 kokka, üks neist on natuke ohmukene kelle üle teised kokat kogu aeg seljataga naltsi teevad ja teine on normik, aa ja mõlemad on paksud.

Esimesed 2 päeva olid kõige stressirohkemad, kuna ma läksin lihtsalt kohale ja ei teadnud sittagi mida tegema pean. Teised teamleaderid olevat käinud paari päevasel treeningul, kus tehti puust ja punasest neile kõik selgest. Aga õnneks olen ma nii tark ja ilus et tulin toime. Alguses visati mulle suur kaustik ette ja öeldi et see on minu baari oma. Igapäev pean enne vahetust tegelema veidi paberimajandusega. Lasen pmst töötajatel igale poole allkirjad panna, et kui midagi juhtub siis mina olen puhas poiss.  3ndal päeval ootasin kui Chris ja Abdul töö lõpetasid ning läksime koos jalgpalli vaatama ja pärast veel chrisiga kossule. Jalgpallis võitis brasiilia inglismaad 3:0 ja kossu ma enam ei mäletagi kes võitis aga ülilahe oli. Neil oli ratastooli ees väike bumper raud ja nägid veidi välja nagu lõbustuspargi autodroomil, siis nad sõitsid kogu aeg üksteisele hullult sisse ja lendasid ümber. Igatahes ülituus värk nah.


Brasiilia - Inglismaa 3:0


4s päev oli vist kõige kiirem, kuna tegin teamleadingut 3 eri koha peal. Alguses olin pubis, pärast salatibaaris ja siis vahepeal fish&chips'is ja salatis korraga. Pärast enda vahetust läksin veel kossu workforce diningusse, nii et kokku oli tööl 7-22, ränk päev peaks mainima.

5ndal päeval käisime chrisiga jalkut jälle vaatamas. Holland ja venemaa olid parasjagu platsil ja venemaa juhtis 5-0. Ega Hollandil väga võimalusi ei olnudki, kuna üle keskväljaku väga ei jõutud. Põhimõtteliselt oligi nii et kui holland sai palli siis publik juba rõõmustas ja kui nad said üle keskjoone olid kõik ekstaasis. Mängu lõpuks jäi seis 8-0, üsna masendav. Pärast jalkut käisime BBA workforcis söömas ja siis juba edasi naiste kossu vaatama. Elasime Brasiiliale kaasa, kuid kahjuks kaotasid inglismaale. 

Venemaa - Holland 8:0

Holland - Brasiilia

  

0 comments:

Post a Comment