Pages

Friday 7 September 2012

Ratastooli Rugby





Üks mu kokkadest otsustas täna lampi näkku panna ja rääkis ühele mänedžerile et tal juhtus eelmine päev
õnnetus ning siis tuli too ülbama, et miks seda õnnetuste raamatusse kirja pole pandud. Aga ei tea kuidas ma saaks kirja panna kui mulle isegi ei öelda midagi. On ikka debiil, ega enam ma talle cappucinot ei tee kah... 





Pärast tööd läksin Taki juurde ja seal oli mingi tüüp. Küsisin talt ega ta ei tea kus areenil kossu finaalid on. Siis ajasime veidi juttu ja siis rääkisin et lähen kohe rugbyt vaatama ja onu küsis et mis firmast ma olen. Alguses ehmatasin ära, kuna kartsin et vana äkki mingi tolle ala ülemus vms, ja tegelikult ma poleks meedia lounge's üldsegi viibida. Küsisin et mismottes kust firmast ja siis see oli ka segaduses ja uuris et kas ma polegi ajakirjanik. Alles siis sain asjale pihta ja ütlesin et ja ja olen Eestist kohalikust ajakirjast ja koostan parasjagu päeva ülevaadet:D ja no see mustik jäi uskuma ja sain rahulikult süüa võtta ja rugbyt vaatama minna:D Nägime Margaretiga (teine teamleader, kes samuti ülendati Olümpial) Austraalia ja Kanada mängu. Esimesed kaks poolaeg olid veidi jamad kuna sittagi ei saanud reeglitest aru. Päris palju sõitsid üksteisele tuimalt sisse ja kogu aeg oli keegi ümber ja pikali maas. 






0 comments:

Post a Comment