Pages

Friday 24 February 2012

Esimesed muljed

Ärkasin mingi pool 9 juba üles. Läksin hambaid pesema ning vaatasin, et mida vidu. Kraanikausis on kaks kraani. Ühest tuli külma ja teisest kuuma vett. Oleks võind ju siis kolmas ka olla sooja vee jaoks aga ei. Ime et siin kahte potti pole, üks junnile ja teine kusemiseks. Läksin läpparis ja panin pildid arvutisse. Tahtsin läpakat laadida aga no persse, kuidas ma topin oma laadija mingisse kolme auguga pilusse... 




Picture



Õnneks elab siin poiss Hollandist, kel on ülemineku junn olemas. Hetkel kasutan seda. Normaalne tüüp tundub olevat, kuigi ma tema jutust aru ei saa, sest hääldus on nagu oleks kardulas suus. Vähemalt mõistavad Keith ja Julie teda. Netis praegu väga käia ei saa, kuna Julie on ülikooli kaugõppel ning teeb siin igast asju. Seega on siin interneti järjekord, sest kõigil oma läppar. Aga homme lähen Claire'i ema juurde elama ning loodan, et seal saan rohkem netti.

Täna käisime Keithiga veidikene ümbruskonda avastamas. Võtsime rattad ja panime ajama. Alguses oleks peaaegu auto alla jäänud, kuna ma hakkasin ees minema. Vastu tuli auto ja see pedekas ei vahetanud rida. Lõpuks koitis, et ise valel pool. Sõitsime tükk maad ülesmäge ning pärast sama palju ka alla. Sott oli sees ilmselt. Jõudsime siis mingisse supermarketisse, mis oli sama suur kui maxima. Ostsime seal mulle rätiku ning pesemistarbed, kuna kodus otsustasin osa asju viimasel hetkel maha laadida. Kartsin, et kohvri kaal läheb üle 20kg. Siiski selgus, et maha laadimisest oli kasu, kuna lennujaamas kaalus see 19,8 kg. Supermarketis oli huvitav see, et oli võimalus mitte tavalisse kassasse minna ning pmst sai ise asjad sisse lüüa ning siis kaardiga maksta. Suht pro värk. Keith muidugi ostis 4 veini koju, kuna allahinnatud värk "buy 3 and pay 10£". Koju jõudes otsustas Keith mulle parki näidata, kuid kuna me nägime Maxi siis jäime temaga juttu ajama. Pärast läksime tagasi koju ning Judie tegi mingit kahtlast toitu, mis on pmst sarnane ühepajatoiduga. Kuid ta pani sisse veel kookospiima ning muid veidraid asju. Max oli kohe sellise näoga, et sitta söödetakse sisse, kuid ma suutsin oma ilmet varjata. Ja ausalt öeldes ega ta eriti "hea" jah polnud. Magustoiduks oli mingisugune koor, mille põhjas oli ananass, seega väga ei istunud mulle. Lõunaks oli üldse supp ning terve õhtu olen suht nälgas siin. 





Picture 

Picture 


Homme on plaan minna hommikul Maxi ning Keithiga linna peale trippima. Aga kahjuks väga kaua olla ilmselt ei saa, kuna otsustasin ka lõpuks Claire'i emale helistada ning ta tuleb mulle 3 paiku järgi. Claire'i ema ilmselt arvas, et ma olen mingisugune idioodist umbkeelne pilukas. Rääkis eriti aeglaselt ja püüdis võimalikult selgelt hääldada nagu räägiks mõne idikaga. Igatahes tundus tore mutt olevat. Ütles ka veel, et tal plaanis väike "event" teha tema "boati" peal. Ei teagi nüüd, mis ta "boati" all mõtles. Vb on nad mingisugused popsud, võtame raadio ning joogid ja lähme laaberdama. Eks näis.

Ei mäletagi enam kuidas kuid üks hetk hakkasime Keithiga köögis jooma. Tüübil üsna suur valik erinevaid jooke. Neile väga maitses Vana Tallinn. Selle jätsime viimaseks, kuna ta ütles, et sellel on eriline maitse ning see tuleb jätta hilisemaks... Aga jah proovisime siis igasuguseid asju. Vahepeal ühinesid meiega ka Max ja Julie, siis läks tõsisemaks degusteerimiseks. Lubasin neile ka strohhi tuua. Ilmselt vajab Max seda eriti, sest see vend krimpsutas nägu juba mingi tavalise likööri peale. Aga see eest on ta vist ikka tõsine joodik. Rääkis igast huvitavaid jutte. Väike list siis, mida proovida jõudsime. Ühel hetkel lõi mul piiri ette ja ütlesin, et jätkame järgmine kord.



Picture

Picture

Picture

Picture


Alates Sloe Ginist enam ei mäleta, mis joogid need olid. Siis läks juba natuke keeruliseks aru saada, mida nad räägivad. Jutu teema läks samuti geograafi teemadele. Rääkisime, et kuu läheb Maast pidevalt kaugemale ja siis sitasti, Max rääkis, et neil ehitatakse pidevalt mingisuguseid barrikaade, et ära ei upuks jne jne. Igatahes on neil siin tõsine pruulikoda.
Niikui Gertrud siia tuleb lähme koos Keithi juurde degusteerima. Max lubas ka igast kraami kohale vedada. 

Vahepeal sain ka Claire'ilt kirja ning ta selgitas veidi olukorda. Kahjuks/õnneks polegi aerupaat, vaid ta emal on mingisugune paat, mida kasutatakse kanalis sõitmiseks (Säärane kanal nagu eelneval pildil). Pärast on pidu "club house'is" alguses mõtlesin, et lähme bravvi aga ei see mingisugune paadiomanike kogunemispidu. Kes teab vb näen ka Roman Abramovichi. Claire ütles, et ta on hetkel Londonis ja õpetab erinevaid vee sporte. Kuna ma pole varem purjekaga sõitnud, siis lubas, et viib mu Londoni mingi aeg ja õpetab sõitma. A ja isegi venekeelest oli kasu täna. Max suitsetab ning panin tähele, et suitsupaki peal oli venekeelne jura, mille suutsin isegi ära tõlkida! Tuli välja, et tüüp on Rumeeniast tõsisema laadungi endale sebinud. 

Pean ka lisama, et ma pole elusees niipalju immigrante näind kui täna ja eile. Sitaks on ikka neid nigrosid siin.  Igatahes olen purjus ja lähen magama. 

0 comments:

Post a Comment