Pages

Friday 24 February 2012

OTW


Kolmapäeval 30ndal novembril pidi mul olema Off to Worki induction day, kuid millegipärast lükati see edasi järgmisele nädalale. Ma ei tea miks, kuid olin mõnes mõttes õnnelik, sest lootsin ise ICC'se pigem minna. ICC treening kestis kolm päeva - laupäev, pühapäev ning teisipäev. Iga päev olid meil väiksed eksamid pärast treeningute lõppu. Iseenesest oli ICC täitsa põnev. Eriti jäi meelde teise päeva juhendaja Mary, kes ennast kutsus Mad Maryks - mida ta ka oli. Teda on lihtsalt raske kirjeldada, sellist inimest polegi varem kohanud. Väga range mutt, samas noris ühe negru aksendi kallal, rääkis oma seksuaal kogemustest Itaalias, kuidas ta põhikoolist välja visati ja siis katoliku kooli läks, millest ma siiamaani aru ei saa kuidas ta sinna sattus. Aga põhimõtteliselt väga karm, kuid humoorikas ning huvitav inimene. Niisiis ICC'sse sain ma sisse. Kolmapäeval 7ndal detsembril oli induction day Off to Workis, mis läks edukalt. Päeva lõpus tegid nad meist pilti ja pidime ka 11 sekundilise video tegema, kus ütlesime paar sõna endast ning lõpus pidime ütlema "I'm a star because..." mis on vist nende mingisugune kiiks.  Kui enne pooldasin ICC'd siis pärast kolmapäevalist treeningut olin ma nad juba maha kandnud. Põhimõtteliselt on töö täpselt sama. Off to Worki erinevus ICC'st on see, et nemad maksavad tunnis ligi 70 penni rohkem, graafiku saan väga lihtsalt ning vabalt määrata ning töö on kogu aeg erinev ja erinevates kohtades ja on nädala palk mis laekub kaks nädalat pärast tööd (ICC oleks kuu palk olnud).

Otseloomulikult valisin ma Off to Worki kasuks. Ainuke jama on sellega see, et pärast jõule jääb tööd väga väga väheks, mis kestab mõne jutu järgi kuni märtsi alguseni. Ise aga loodan et see nii hull päris pole. Samas olen hetkel veel ICC's kirjas ning ehk on võimalik paar kuud seal töötada. Huvitav on ka see et ICC'st peaks mul 3 päeva treeningu eest palk tulema, mis on ~100 naela, nii et üsna hea raha.

Minu esimene vahetus Off to Workis oli kohe järgmisel päeval ehk siis neljapäeval 8ndal detsembril Vinopolises, Londonis. Üsna raske päev esimese tööpäeva kohta. Hea on see et meile maksti isegi natukene sõidu eest sinna. Vinopolises oli mingisugune pidu, kus pidime katma lauad ära, eelroa ning pearoa ajal oli 3-men service (3 inimest võtavad enda peale teatud arvu laudu) ja magustoidu ajal snake service (ühes reas tuuakse toidud järjest laudadele). Jama oli aint see, et süüa ei antud, seega pärast olid kõik üsna nälgas. Samas on jällegi hea see, et ma ei jäänud ilma oma kohustuslikest piltidest. Tagasitee kulges ka neegri anekdootide saatel, mis sest et bussis oli nii mõnigi mustanahaline.


Picture

Picture

Picture


Alates esimesest päevast kuni tänaseni, 20nda detsembrini, on kulgenud väga kiirelt ning töörohkelt. Olen töötanud 4 korda ICC's (2 korda oli JD jõulupidu, kus ühel õhtul oli ~1000 inimest ning teisel õhtul pea ~1500 inimest ühes saalis, 1 korra katsin lihtsalt laudu järgmise päeva sündmuse jaoks, milleks oli Peugoti dinner, kus olid väljas ka uued peugot'i hübriidid. Meile öeldi veel, et kui kellegil telf peaks taskust välja tulema siis lendab hoonest välja ning ICC oleks ka 10 000 naelase trahvi saanud) veel olen käinud paar korda LG's ja ühe korra Compton Verney's kuhu ma enam tagasi ronida ei taha, sest see oli lihtsalt masendav. Sõit sinna kuskil 40min. Vahetus oli 9 tundi ja saime ainult ühe võileiva töö alguses. Terve aeg sõi manager meil nina all ning kui mõned olid köögist üle jäänud toidust paar ampsu võtnud siis saadeti kollm koju. Veidi hiljem said nad siiski tagasi tööle, kuid see tüüp viskas lihtsalt üle. Hiljem kuulsin et ta oli järgmine päev samamoodi käitunud. Andis töötajatele ainult ühe võiku ning ise õgis teiste nina all...Viimane tööots oli pühapäeval Aston Villas, kus oli jalka matš AVFC vs Liverpool (0:2). Pärast seda oli mul ka shift Hilton Birmingham Metropolis. Enne sinna minekut olin juba väga masendunult meelestatud, kuna kõik keda ma kohanud olen on alati Hiltonit maha teinud. Tegelikult oli vahetus üsna hea, ilmselt mingi harv juhus aga siiski oli töö juba tuttav, katsime lauad ning jagasime tiimideks. Ma olin koos kolme niggaga - kusjuures need olid üsna toredad isendid. Pidime võtma enda peale 5 lauda, millest 3 osutusid tühjaks. Seega vahtisime tühja enamus aega. Shifti lõpu lähenedes oli kõht juba masendavalt tühi sest Villas sain ma ainult ühe väikse portsjoni friikaid. Siis vaatasime kuidas toitu hakatakse meie nina all köögis kuskile ära vedama (ilmselt ära viskamisele). Õnneks üks tüüp küsis kas töötajad ei saagi midagi ning siis õnneks öeldi et no võtke mis tahate. Ei usu ju et kõik kohe peale tormasid. Ma ahnitsesin ka kohe ühe magustoidu kõrist alla ja teise võtsin kätte. Pärast saime veel taimetoitlaste põhiroad võtta ning läksime sööklasse. Üsna normaalne söök oli, kuigi ühe taldriku portsjoni suurus on ikka väga hale. Kurta väga ei saa pühapäeva kohta, sest mõlemad vahetused olid üli lebod ning sain ka veel platsiääres mängu vaadata.


Picture

Järgmine kolmapäev töötan samuti Villas ning seekord mängivad AVFC vs Arsenal. Samuti tuleb Gertrud mulle kolmeks nädalaks külla ning ei jõua juba ära oodata. Ainuke jama on see, et ta tuleb just siis kui ma juba töötan ning lõpetan alles õhtul 11 paiku, nii et peab mingisuguse lahenduse leidma. Vähemalt saame jõulud koos veeta. Samas on meil osade eestlastega juttu tulnud et võiks jõulud koos pidada aga eks näis mis saab. Detsembri lõpu poole tulevad Oliver ja Marta siia et koos aasta vahetust vastu võtta. Madis ja Karin peaks ka läbi hüppama millagi. Ei jõua juba ära oodata et tuttavaid nägusid näha.

0 comments:

Post a Comment