Pages

Friday 24 February 2012

Lühikokkuvõte jaanuarist ja veebruarist


Lõppude lõpuks otsustasin ka mõned oma tegemised blogisse üles kirjutada. Niisiis pärast eksamit 24ndal jaanuaril oli meil väike puhkus, mis kestis kuni 13nda veebruarini. Minu uus tunniplaan on järgmine:

E: Marketing for Services, Managing Activities & People
T: Vaba
K: Vaba
N: Adventure Industry in Context
R: Vaba

Esmap kestavad tunnid 10:00 - 18:00. Vahepeal on ka kahetunnine paus. Neljapäeval on aga 12:00-15:00. Ei kurda.

Vahepeal pidin käime ka CIEH2 koolitusel mis läks 35 naela maksma. Jama on see, et tegelikult olen seda varem teinud, kuid kuna tunnistust pole, siis pidin uuesti minema. Vastust pole siiamaani saanud, aga kuna see tundus üsna lihtne siis ilmselt probleeme ei tohiks olla.

Kogu see aeg mis ma Inglismaal elanud olen ei ole ma kordagi lund näinud. Alles 4ndal veebruaril kui sai Joshiga Wolverhamptonis varustust ostmas käia tuli ka siin esimene lumi maha. Päris lõbus oli vaadata lustakaid pilusilmseid inimesi. Väga palju nägid esimest korda elus lund. Töö juures üks poiss, kes oli Indiast õppima tulnud rääkis lumest nagu jumalast.

Indu: ... I was outside and then ice started to fall from skies and it covered all the ground in white.
Mina: You mean snow?
Indu: No, it was like cold ice coming from sky and falling on ground.
Mina: Yea, we call that snow.




Sama päev hommikul käisin siis Wolvos ja ostsin mõned asjad järgmiseks reisiks Glaramarale. Ostukorvi sattus siis isetäituv madrats, fliis, joogipudel, kindad, müts, tuulekaitse näole ja kaelale ning lusika, kahvli ja noa komplekt. 




Eks vahepeal ole ka natuke tööd saanud teha. Veebruaris on juba palju rohkem vahetusi kui jaanuaris, kuid ikkagi on veidi vähe sellest. Vähemalt saan rendile ja toidule kuluva summa kaetud. 12ndal töötasin jälle Aston Villas. Tagasitulles kui läksime Liisiga rongile siis avastasin, et meie rong hilineb, kuna rong sõitis kellelegi otsa...



0 comments:

Post a Comment