Pages

Friday 24 February 2012

Jõulud & Aastavahetus


Jõulud ning aastavahetus oleks see aasta väga igavalt möödunud kui poleks Gertrudi ega Martat ning Oliveri külla tulnud. Gertrud tuli juba 21. detsember ning nägi ka mu eelmist elukohta hiinakate juures. Ega ta just kõige parem koht polnud aga vähemalt olen nüüdseks jälle kolinud, kuna eelmises kohas tekkis väike probleem. Lühidalt juhtus siis selline jama, et mul pandi inglise konto mingil põhjusel kinni, mis ajas väga masendusse, sest oli ju jõuluaeg ning peagi ka aastavahetus. Püüdsin hiinakatele selgitada oma probleemi aga no neid see ei huvitanud. Vähemalt andsid nad mulle mõne päeva aega, et raha ikkagi kokku ajada. Võib olla oleks isegi sinna edasi jäänud aga see kuidas nad minuga suhtlesid pani mind mõtlema, et aeg oleks kasutada võimalust ja sealt ära minna. Õnneks oli mu kursakaaslasel üks tuba vaba ning juba paar päeva hiljem elasime kesklinnas. Panga jama põhjustas ka seda, et jäin ilma koolipoolsest toetusest. Õnneks peaksin selle siiski kevadel kätte saama. 

Kui jõulud möödusid meil üsna masendavalt siis aastavahetus oli üpriski tore.  Kõigepealt töötasin kella 10ni LG Arenal, jõudsin napilt rongile ning jõudsin peole pool 12. Seltskond oli mõnus. Rakette Birminghamis kahjuks näha polnud. Pärast saatsin ka peaaegu Marta ja Oliver bussijaama sest nad pidid juba samal hommikul lennukile minema. 

Gertrud jäi veel minu juurde 11nda jaanuarini. Vahepeal saime isegi ööklubis käia. Siin on need turvad ikka väga lontrused, ma ei imestaks kui ma endale seeliku selga tõmbaks ja mõne tüdruku dokiga sisse saaks. Eelviimase päeva veetsime Gertuga linnapeal ostukeskustes ning tegime ilgelt maitsva ahjuroa. 

Praegu on mul viimane nädal koolis. Ülejärgmine nädal tuleb väike eksam Adventure & Society’s ning pärast seda on kolm nädalat vaba, siis käime ühe nädala koolis ja lähme 10 päevaks Glaramarale rasket tööd tegema. Pärast Glaramarat on jälle vaja mõneks nädalaks kooli minna ning siis on juba järgmine kolmenädalane taastusmisperiood meile kingitud. Küll on ikka vapustav kursus. 

0 comments:

Post a Comment